Als servicemedewerker ben je de ambassadeur van jouw bedrijf. Je bent met andere woorden zowel het eerste aanspreekpunt als het visitekaartje van het bedrijf. Waar moet je allemaal op letten en hoe doe je dat? Realiseer je dat jij het verschil kan maken en lukt het je ook?
Wil je jouw communicatietechnieken naar een hoger niveau tillen? Dan is deze nascholing ideaal om dit te doen! Naast theorie bestaat deze nascholing over voldoende praktijkoefeningen in de vorm van discussies, voorbeelden en cases. Hiermee willen we alle deelnemers voldoende handvatten geven om daadkrachtig, zelfverzekerd en trots met een opdrachtgever te kunnen communiceren en zo een gezamenlijk doel te bereiken.
Bovendien zal er ruim aandacht besteed worden aan het rapporteren van werkrapporten en adviezen:
- Hoe rapporteer je?
- Hoe omschrijf je de adviezen en aandachtspunten?
- Hoe zorg je ervoor dat de opdrachtgever de adviezen gaat opvolgen?
Deze nascholing wordt afgesloten met een theorie-examen waarbij 2 dagdelen (25 punten) behaald kunnen worden voor het up-to-date houden van het Nederlands vakbekwaamheidsdiploma. Behaalde punten kunnen worden bijgeschreven op een bewijs van vakbekwaamheid dat door het EVM of het CPMV is uitgereikt.
Voor Belgische deelnemers zonder Nederlands vakbekwaamheidsdiploma bieden wij de mogelijkheid om een toets af te leggen en een certificaat van deelname te ontvangen.
DAGPROGRAMMA:
- 08u00 – 08u30: ontvangst
- 08u30 – 12u30: programma voormiddag*
- 12u30 – 13u30: lunch
- 13u30 – 16u00: programma namiddag*
- 16u00: examen
- 17u00: einde
*incl. koffiepauze
INBEGREPEN:
- Killgerm Training map
- Lesstof (hand-outs)
- Koffie, thee, fris en een verzorgde lunch
NIET INBEGREPEN:
- Indien van toepassing: kosten herexamen